TELEFONY KONTAKTOWE
Inflancka 15 | 500-053-665 |
Dzika 4A, Inflancka 11 | 500-053-638 |
Dzika 6 | 500-053-658 |
patrol interwencyjny | 600-801-700 |
PODSTAWOWY ZAKRES CZYNNOŚCI PRACOWNIKÓW FIRMY "POGOŃ"
- Pilnowanie przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego przez mieszkańców w tym ciszy nocnej w godzinach 22:00 – 6:00. W przypadku nieprzestrzegania ciszy nocnej Agent ochrony zobowiązany jest do podjęcia natychmiastowej interwencji. W przypadku braku reakcji Agent ochrony ma obowiązek niezwłocznie wezwać Policję i/lub Straż Miejską.
- Podejmowanie interwencjI na wniosek mieszkańców w przypadkach np. zakłócania ciszy nocnej lub spokoju mieszkańców w okresie całej doby.
- Dbanie o mienie wspólne znajdujące się na terenie Obiektu.
- Uniemożliwianie wchodzenia na teren Obiektu osób obcych, niepożądanych, zachowujących się agresywnie lub w inny sposób zakłócających porządek.
- Podejmowanie interwencji w przypadkach zaistnienia zagrożenia dla osób lub mienia będących przedmiotem umowy lub w przypadku naruszenia porządku publicznego.
- W przypadku działania przestępczego (włamanie, napad, niekontrolowane wejście na teren chronionego obiektu) Agent ochrony ma obowiązek wykorzystać wszelkie niezbędne środki uniemożliwiające dokonanie czynu przestępczego, zachowując przy tym ostrożność i rozwagę oraz używając środków współmiernych do zaistniałego zdarzenia.
- Natychmiastowe reagowanie na zaistniałe nienormalne stany np. włączenie się alarmów w samochodach i lokalach, zauważone zakłócanie porządku publicznego, wzywanie pomocy przez osoby znajdujące się na terenie Obiektu itp. i podejmowanie stosownych działań.
- Sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem pieszym i samochodowym.
- Obserwować obraz z kamer CCTV - w sytuacji zagrożenia podjąć odpowiednie działania: wezwać patrol interwencyjny lub powiadomić odpowiednie służby miejskie.
- W przypadku pożaru wezwać odpowiednie służby miejskie: Straż Pożarną, Policję, Pogotowie Ratunkowe oraz powiadomić Szefa ochrony i Administratora Obiektu.
- W przypadku podjęcia akcji ratowniczej przez służby miejskie wskazać hydranty i inne ujęcia wody, główne wyłączniki energii elektrycznej, itp., zabezpieczyć miejsce i ślady mogące przyczynić się do ustalenia przyczyn pożaru.
- W przypadku awarii urządzeń wodnokanalizacyjnych zamknąć dopływ wody, powiadomić konserwatora, odpowiednie służby miejskie, Szefa ochrony i przedstawiciela Administracji.
- W przypadku awarii urządzeń elektrycznych (zasilanie, oświetlenie) powiadomić konserwatora lub pogotowie energetyczne, Szefa ochrony i przedstawiciela Administracji.
- Prowadzić obserwację terenu wewnętrznego i zewnętrznego Obiektu.
- Dbać przez całą dobę o prawidłowość domknięcia szlabanów/bram i furtek wejściowych.
- Zdecydowanie reagować na próby bezprawnego wejścia na teren obiektu przez osoby usiłujące forsować ogrodzenie.
Uwaga: Agenci ochrony sprawują ochronę wyłącznie w granicach chronionego obiektu.
NADZÓR NAD RUCHEM PIESZYM ODBYWA SIĘ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI ZASADAMI :
Uprawnionymi do wejścia są:
- osoby posiadające karty zbliżeniowe, korzystające z wejścia lub wyjścia poprzez zbliżenie karty do czytnika;
- osoby zamieszkujące, korzystające z kodu wejściowego do mieszkania (w przypadku chwilowego braku karty);
- goście i interesanci mieszkańców po uprzednim skontaktowaniu się Agenta ochrony z mieszkańcem i uzyskania potwierdzenia wizyty tej osoby;
- pracownicy służb miejskich, Policji, Straży Pożarnej i Miejskiej, służby pierwszej pomocy, kurierzy - po uprzednim wylegitymowaniu się Agentowi ochrony. Fakt wejścia ww. osób winien być odnotowany w książce wejść i wyjść na teren Osiedla;
Uwaga: Akwizytorzy zostawiają ulotki i reklamy przy stróżówce w miejscu do tego wyznaczonym.
NADZÓR NAD WŁAŚCIWYM RUCHEM POJAZDÓW ODBYWA SIĘ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI ZASADAMI:
Uprawnienia do wjazdu na teren osiedla posiadają:
- mieszkańcy posiadający kartę wjazdową i identyfikator Spółdzielni;
- goście mieszkańców mający pozwolenie administracji na wjazd;
- taksówki - po zgłoszeniu strażnikowi numeru lokalu wzywającego, przy czym wjazd na teren poza parkingiem dozwolony jest w indywidualnych przypadkach (osoby chore lub dostawa towaru). Czas oczekiwania na parkingu nie może być dłuższy niż 20 min.;
- pojazdy służb technicznych, Policja, Straż Pożarna i Miejska, karetki pogotowia, pojazdy firm świadczące usługi remontowe na rzecz Spółdzielni lub mieszkańców;
- pojazdy dostawcze i kurierskie – pojazdy muszą opuścić teren osiedla po wyładowaniu towaru w czasie nie przekraczającym 45 min. Po upływie tego czasu Agent ochrony winien podjąć interwencję o wyjazd pojazdu;
- pojazdy wjeżdżające na parking przed pawilonem, nie posiadające uprawnień wjazdu, tj. karty wjazdowej, powinny być odnotowane w książce wjazdu, a podstawą ich wjazdu i wyjazdu jest wystawiony przez strażnika ”rewers” z odnotowaniem daty, godziny wjazdu i wyjazdu oraz marki i numeru rejestracyjnego pojazdu